BLACKFRIDAY SALE IS BEGONNEN (alleen online) |
Wij verkopen vooral gebruike auto onderdelen. Meeste van onze bumpers moeten gespoten worden indien de kleurcode is aangegevn zult u dit in de omschrijving zien.
Bij Bumpers.nl streven we ernaar om onze klanten de beste prijzen te bieden voor zowel nieuwe als tweedehands auto–onderdelen. Om dit te garanderen, introduceren wij onze laagste prijsgarantie. Deze garantie zorgt ervoor dat je altijd de meest concurrerende prijs krijgt voor de auto–onderdelen die je nodig hebt, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en service. Om gebruik te maken van onze laagste prijsgarantie, hoef je alleen maar het prijsgarantieformulier in te vullen. Klik op de knop hieronder om direct naar het formulier te gaan en profiteer van de
beste prijzen voor al je auto–onderdelen. Klik hier voor meer info: https://bumpers.nl/laagste–prijsgarantie–bij–bumpers–nl/
Wij verkopen bumpers, zijskirts, grillen, voorfronten, spoilers en onderplaten. Ook kunnen wij onderdelen op aanvraag leveren.
Ja zeker voor b2b klanten gelden er andere prijzen!
Onze gebruikte onderdelen kunnen lichte (transport) krasjes/herstel schade hebben of gedeeltelijk hersteld zijn. Op elke product wordt dat ook met foto’s specifiek aangegeven. Neem aan dat al onze bumpers meestal gespoten dienen te worden.
Ja zeker al onze gebruikte bumpers zijn origineel.
Wij hebben niet al onze voorraad online staan het kan zijn dat er bumpers zijn die we voorraad hebben maar nog niet online staan. U kunt bestel ons bellen of whatsappen met fotos van u voertuig.
De verzendkosten worden voor elke bestelling automatisch berekend aan de hand van gewicht en volume. De verzendkosten vind je na het invoeren van het afleveradres. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen je de kosten die bij andere aanbieders ‘verborgen’ zijn in hun producten bij ‘gratis’ leveringen, dit maakt ons transparant én de goedkoopste. Door goede afspraken met onze vervoerders zijn deze tarieven tevens extreem laag. Zo heb je altijd een top–deal!
Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of e–mail. Wel kunnen wij je live assisteren via chat bij het plaatsen van een bestelling.
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om te annuleren. Uiteraard kun je in veel gevallen de bestelling wel retourneren of weigeren bij levering, zie hiervoor onze retourprocedure met voorwaarden.
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen.
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. Heb je een verkeerd product besteld dan kun je dit product aanmelden als retour nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je het pakket weigeren aan de deur. Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Heb je een verkeerd adres opgegeven? Eenmaal besteld en betaald is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.
Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 12:00 uur ontvangen, wordt je bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag verzonden. We houden je via e–mail op de hoogte van de levering. (Bestel je na 12:00 uur of in het weekend, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.) Bestellingen buiten Nederland hebben een afwijkende levertijd.
Dit is alleen mogelijk als dit staat aangegeven bij het afrekenen van jouw bestelling in de verzendopties.
Wij verzenden jouw bestelling in de meeste gevallen compleet. De vervoerder doet zijn best om je bestelling in 1 keer te bezorgen. Echter, omdat het als pakkettendienst wordt aangeboden, kan het zijn dat jouw bestelling tijdens het sorteren verdeeld wordt in deelleveringen. Houd daarom ook goed de track & trace in de gaten. Hierin kun je de status per pakket inzien. Indien het gaat om een nabestelling krijgt u van ons aparte mail meer informatie over de levertijd.
Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven. Eenmaal besteld en betaald is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.
We bieden geen tijdslevering, houd voor de actuele bezorgtijd de track & trace in de gaten. Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd.
Is jouw bestelling een pakketlevering en is er niemand thuis? Dan proberen we je pakket af te geven bij de buren. Als onze transporteur de zending opnieuw moet aanbieden op hetzelfde of op een ander afleveradres omdat er niemand aanwezig was, zullen wij namelijk de transportkosten nogmaals in rekening brengen.
In principe niet maar afhankelijk van jouw bestelling zou contact op kunnen nemen met de transporteur. De gegevens ontvang je meestal in je mail met je track&trace
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres. Neem contact op als de verzendkosten niet zichtbaar zijn
Bij ons kunt u alleen als b2b klant op rekening betalen. Neem contact op voor meer informatie
Wij zijn een moderne webwinkel en daarom bieden we je verschillende betalingsmogelijkheden. Onze betalingen gaan via Mollie. Je kan bij ons betalen met oa.
• iDeal
• Bancontact/Mister Cash
• Sofort banking
• Vooruitbetaling per bank
• In3
• KBC/CBC
• Belfius Direct Net
De facturen van u bestelde onderdelen krijgt u binnen per mail. Het kan zijn dat de onze factuur bij u in de spam terecht komt
Bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd kun je BTW vrij bestellen. Met een geldig BTW nummer wordt de BTW gelijk in mindering gebracht bij het afronden van je bestelling. Ga je zelf de producten naar het buitenland exporteren dan kun je de BTW terugvorderen nadat wij een export verklaring van je hebben ontvangen.
Laat je je bestelling bezorgen in een land buiten de Europese Unie, dan wordt de BTW ook zonder geldig BTW nummer in mindering gebracht. Ga je zelf de producten naar het buitenland exporteren dan kun je de BTW terugvorderen nadat wij een export verklaring van je hebben ontvangen.
Je dient de aanvraag altijd online te doen via de website. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind je ook verdere instructies om je onderdeel te retourneren. Zonder online aanmelding nemen we jouw retour niet in behandeling. Wanneer er geen optie is om iets te retourneren dan valt deze buiten de retourvoorwaarden.
Wanneer de producten die je retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kun je het product, goed verpakt en op eigen kosten naar ons retourneren via onze transporteur of via een andere transporteur die je eigen voorkeur heeft. Belangrijk is dat je het formulier gebruikt dat je van ons ontvangt. Dit zorgt ervoor dat jouw product dat je retour zendt zo snel mogelijk wordt verwerkt. Indien wij zelf de retour regelen worden de retour kosten op het retourbedrag ingehouden.
Dit geldt alleen voor bestellingen die in Nederland zijn bezorgd.
We geven je 14 dagen retourrecht op al onze producten. Dit is een service omdat als wij B2B leverancier niet wettelijk verplicht zijn retouren te accepteren. Je mag het binnen die 14 dagen aan ons retourneren als je niet tevreden bent. Echter, voor producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan die nodig zijn om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben jij aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht voor om kosten in rekening te brengen.
Blijkt bij binnenkomst van de bestelling dat je verkeerde producten hebt besteld? Het te retourneren artikel dient goed te worden verpakt zodat het onbeschadigd bij ons aankomt. Op iedere product ziet u een Bumpersnl sticker met een product id. Deze sticker dient niet te zijn verwijdert. De bumper dient zoals op de afbeelding retour gestuurd te worden er mogen geen grillen lijsten of houders verwijdert worden. Ook mag het onderdeel niet door u bewerkt zijn.
Aankoopbedrag terugstorten Zodra wij de producten hebben ontvangen in ons eigen magazijn worden deze gecontroleerd. Elke onderdeel wordt geïnspecteerd of het onderdeel is zoals wij het verzonden hadden. Indien alles voldoet aan onze eisen voor retour worden de goederen geaccepteerd en zal onze administratie uiterlijk binnen 14 dagen de gelden van de producten aan je terug storten.
We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. “ Gewoon” is dus ook een goede reden! We accepteren alleen retouren die vooraf online zijn aangemeld. Die link staat op de retouren uitleg pagina. Of mail ons voor de retour formulier. Let er wel op dat zodra je de melding krijgt dat het product niet geretourneerd kan worden dit ook echt niet mogelijk is. Dan zit je of buiten de retourtermijn of er zit een restrictie op het product.
Dit is niet mogelijk. Wil je een ander product bestellen dan dien je het verkeerd bestelde product aan te melden als retour en vervolgens voor het juiste product een nieuwe bestelling te plaatsen.
Na online acceptatie van je retouraanmelding kun je het pakket afgeven bij een PostNL locatie of andere transporteur of bij ons magazijn in Hellevoetsluis.
We verzoeken je als eerste om het online–retourformulier in te vullen. Je dient foto’s van het beschadigde pakket toe te voegen als bijlage. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind je ook verdere instructies om je pakket te retourneren. Zonder online aanmelding nemen we jouw retour niet in behandeling. Wij maken een claim aan bij de transporteur. Indien wij zelfde product voorraad hebben sturen wij deze op en dienen de claim in bij de transporteur. Mochten wij geen andere hebben dan dient u te wachten tot de claim is afgerond. Dit kan enkele weken duren.
Indien alles voldoet aan onze retourvoorwaarden worden de goederen geaccepteerd en zal onze administratie uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de producten terugstorten.
Helaas is retourneren niet gratis. U kunt het onderdeel zelf terug opsturen of langsbrengen. Moeten wij een transporteur inschakelen dan zullen we de kosten inhouden op het retour bedrag.
Het is mogelijk om vanuit het buitenland een product retour te sturen. Zorg er daarbij wel voor dat de producten dusdanig verpakt zijn dat transportschade voorkomen wordt. Alleen als de producten compleet en in onbeschadigde conditie bij ons aankomen, kunnen we jou het
aankoopbedrag terugbetalen.
Looks like you haven't made a choice yet.